HOTLINE tiskárny 474 652 122
HOTLINE správa IT 724 097 970
Základním stavebním kamenem našich služeb je nepřetržitá technická podpora podnikových technologií, zařízení a koncových uživatelů v režimu 24/7/365. Profesionalitu garantujeme díky certifikovanému systému řízení požadavků IT a bezpečnosti dle norem ISO 20001 a ISO 27001. Naši vyškolení specialisté jsou nepřetržitě k dispozici koncovým uživatelům na Hotline, poskytují vzdálenou podporu, na vyžádání pak podporu přímo na místě. Pro zajištění nepřetržitého provozu a maximální dostupnosti služeb jsou klíčovými prvky správa a monitoring kritické infrastruktury. Proaktivní údržba pak výrazně zvyšuje dostupnost a životnost jednotlivých komponent systémů a celé IT infrastruktury Vaší organizace. S menším počtem techniků a při snížení mzdových nákladů je tak možné zabezpečit přístup k podnikovým aplikacím s vysokou dostupností, zkrátit doby výpadků na minimum a do budoucna jim předcházet.
okamžité řešení uživatelských požadavků
v IT
koncových zařízení (pracovní stanice, notebooky, tiskárny...)
správa serverů, dohled aplikací
a proaktivní údržba
odborné semináře
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu.
Prohlášení o ochraně osobních údajů